「Sezon olmamasına rağmen keyifli bir konaklama oldu, otel içerisinde restoranın bulunması, yemek, servis ve fiyat performansı da oldukça başarılıydı. Çalışan arkadaşlar ve şef de kibar ve ilgiliydi, şefin gecenin bitiminde gelip hal hatır sorması da oldukça şık bir davranıştı. 」
「Sezon olmamasına rağmen keyifli bir konaklama oldu, otel içerisinde restoranın bulunması, yemek, servis ve fiyat performansı da oldukça başarılıydı. Çalışan arkadaşlar ve şef de kibar ve ilgiliydi, şefin gecenin bitiminde gelip hal hatır sorması da oldukça şık bir davranıştı. 」
Birce