「Oda temiz güzel ve düzenliydi, personel ilgili ve güleryüzlü. Kahvaltı sıradandı özellikle yorumlarda çevredeki en iyi kahvaltı yazıyordu bu gerçeği yansıtmıyor 5/10 kahvaltı.」
「Oda temiz güzel ve düzenliydi, personel ilgili ve güleryüzlü. Kahvaltı sıradandı özellikle yorumlarda çevredeki en iyi kahvaltı yazıyordu bu gerçeği yansıtmıyor 5/10 kahvaltı.」
Serkan