「Nos encantó las habitaciones muy limpias tenían aire acondicionado y una terraza muy agradable , el personal muy amable con seguridad repetiremos la experiencia pronto!!」
「Nos encantó las habitaciones muy limpias tenían aire acondicionado y una terraza muy agradable , el personal muy amable con seguridad repetiremos la experiencia pronto!!」
「Quiet, clean and comfortable. Not in downtown but there are taxis and buses around. You can also walk to the city, around 3 miles. Food at the hotel was ok and price is reasonable.」
「Quiet, clean and comfortable. Not in downtown but there are taxis and buses around. You can also walk to the city, around 3 miles. Food at the hotel was ok and price is reasonable.」