「Odalar pis yetersiz, standart odada komodin yok,klimalar bozuk, prizler bozuk minibar yok, bazi odalarda telefon yok otelin asansoru de guvensiz ve bozuluyor, banyolar pis... cikma urunlerle yapilmis lavabo seramik yerler yagli boya ile boyanmis oyle ucuz bir goruntu ve hijyenik degil... ilk odamizim kapisinin alti 4 cm falan kisaydi.. butun koridor isigi oradan giriyor.. biri istese gözetler bile.. baska odaya transfer olduk orada da pis koku sebebiyle zorlandik telefon yoktu odada.. klima yine...
「Odalar pis yetersiz, standart odada komodin yok,klimalar bozuk, prizler bozuk minibar yok, bazi odalarda telefon yok otelin asansoru de guvensiz ve bozuluyor, banyolar pis... cikma urunlerle yapilmis lavabo seramik yerler yagli boya ile boyanmis oyle ucuz bir goruntu ve hijyenik degil... ilk odamizim kapisinin alti 4 cm falan kisaydi.. butun koridor isigi oradan giriyor.. biri istese gözetler bile.. baska odaya transfer olduk orada da pis koku sebebiyle zorlandik telefon yoktu odada.. klima yine...
Deniz