「Sezon bitimine denk geldiğimiz için açık büfe yoktu alakart menüleri çok da iyi sayılmaz.
Kapalı havuz kötü durumdaydı kullanamadık.
İlk gidişimizde memnun kaldık ama bu sefer otel boş olduğu için personelin büyük kısmını izne çıkardıklarını söylediler, genel olarak memnun kalmadık ve 1 gece erken ayrılmak durumunda kaldık. 」
「Sezon bitimine denk geldiğimiz için açık büfe yoktu alakart menüleri çok da iyi sayılmaz.
Kapalı havuz kötü durumdaydı kullanamadık.
İlk gidişimizde memnun kaldık ama bu sefer otel boş olduğu için personelin büyük kısmını izne çıkardıklarını söylediler, genel olarak memnun kalmadık ve 1 gece erken ayrılmak durumunda kaldık. 」
Imer