「Schönes Hotel, sehr sauber nettes Personal und kulinarisch der Hammer. Leider war das Schwimmbad wetterbedingt zu aber das ist ja nicht das Problem des Hotels.」
「Schönes Hotel, sehr sauber nettes Personal und kulinarisch der Hammer. Leider war das Schwimmbad wetterbedingt zu aber das ist ja nicht das Problem des Hotels.」
「Prachtig gebouw in een heel rustig en mooi dorpje. De kamer en bafkamer waren heel mooi en brandschoon. We hadden inclusief ontbijt geboekt. Het ontbijt was lekker. De eigenaren zijn erg vriendelijk. De taal was soms lastig maar we zijn overal uitgekomen.」
「Prachtig gebouw in een heel rustig en mooi dorpje. De kamer en bafkamer waren heel mooi en brandschoon. We hadden inclusief ontbijt geboekt. Het ontbijt was lekker. De eigenaren zijn erg vriendelijk. De taal was soms lastig maar we zijn overal uitgekomen.」