「Elke maand verblijf ik hier een paar dagen. Prima hotel met aardige medewerkers. Goede kamers met redelijke wifi voor een zakelijk verblijf in de regio. Tot volgende maand!」
「Elke maand verblijf ik hier een paar dagen. Prima hotel met aardige medewerkers. Goede kamers met redelijke wifi voor een zakelijk verblijf in de regio. Tot volgende maand!」