「Personeel was heel erg vriendelijk en attent. Het is een mooie accommodatie om te vertoeven. Wat ik minder vond is het internet in het appartement, dat moet wat beter aangezien je geen televisie programma’s hebt en je moet doen met Netflixs en YouTube is het internet aan de slechte kant vind ik persoonlijk. Voor de rest een fantastisch plek om te verblijven.」
「Personeel was heel erg vriendelijk en attent. Het is een mooie accommodatie om te vertoeven. Wat ik minder vond is het internet in het appartement, dat moet wat beter aangezien je geen televisie programma’s hebt en je moet doen met Netflixs en YouTube is het internet aan de slechte kant vind ik persoonlijk. Voor de rest een fantastisch plek om te verblijven.」
Farley