「Güler yüzlü personeli, tertemiz odaları, yeme-içme hizmetleri, bayramlık ikramları ve müthiş atmosferi ile harika bir hizmet aldım. Kesinlikle tekrar gelmeye değer, beklentimin çok üzerinde bir konaklamaydı. Emeği geçen herkese teşekkürler!!!」
「Güler yüzlü personeli, tertemiz odaları, yeme-içme hizmetleri, bayramlık ikramları ve müthiş atmosferi ile harika bir hizmet aldım. Kesinlikle tekrar gelmeye değer, beklentimin çok üzerinde bir konaklamaydı. Emeği geçen herkese teşekkürler!!!」
Hilal