「Vriendelijk personeel, proper, lekker eten, mooie kamer enkel het bed was aan de kleine kant we (koppel) sliepen in kamer 1 en ik viel bijna uit bed ‘s nachts 😕」
「Vriendelijk personeel, proper, lekker eten, mooie kamer enkel het bed was aan de kleine kant we (koppel) sliepen in kamer 1 en ik viel bijna uit bed ‘s nachts 😕」